https://app.wsipnet.pl

https://studio.code.org/users/sign_in

https://pl.khanacademy.org/

https://blockly-games.appspot.com/

 

 

Klikaj w powyższe linki. Sprawdź co się pod nimi kryje. Czy dobrze działają?

 

https://app.wsipnet.pl

https://studio.code.org/users/sign_in

https://pl.khanacademy.org/

https://blockly-games.appspot.com/

 

 

Klikaj w powyższe linki. Sprawdź co się pod nimi kryje. Czy dobrze działają?

 

https://app.wsipnet.pl

https://studio.code.org/users/sign_in

https://pl.khanacademy.org/

https://blockly-games.appspot.com/

 

 

Klikaj w powyższe linki. Sprawdź co się pod nimi kryje. Czy dobrze działają?

 

https://app.wsipnet.pl

https://studio.code.org/users/sign_in

https://pl.khanacademy.org/

https://blockly-games.appspot.com/

 Klikaj w powyższe linki. Sprawdź co się pod nimi kryje. Czy dobrze działają?


Dla serwisu edukacyjnego https://pl.khanacademy.org/

kod dla klasy 3A: RFTGFJ2Z

kod dla klasy 3B: CS5A9EF8

kod dla klasy 3C: 8XU76FXV

kod dla klasy 3D: ESPJCXWW

 


 

 

Posługujemy się mapami google.

Zadanie 1a

Opracuj w programie Word trasę przejazdu  dla samochodu z SP Teresin do Sochaczewa ul. Chopina 20.  W opracowaniu ma się znaleźć zrzut ekranowy z mapy.  Wymienione co najmniej 5 miejscowości po trasie. Czas przejazdu trasy i długość trasy.

Zadanie 1b

Zrób opracowanie jak w zadaniu 1a, ale dla trasy pieszej.

Zadanie 1c

Opracowania z zadania 1a i 1b zapisz w jednym pliku PDF o nazwie trasa.pdf.

Umieść plik na dysku Google i udostępnij dla nauczyciela. Nie zapomnij o dacie i podpisie w pierwszych 2 liniach dokumentu.

 

 

 

Lekcje szkolne

2. Lekcja 2. 

3. Lekcja 3. 

4. Lekcja 4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. Lekcja 12 klasa 3

13.

14. Lekcja 14 klasa 3

15.

16.

17.

18.

19.

20. Prezentacja Naszej Szkoły -> kilka fotek

21. Lekcja 21 Gra w życie klasa 3

22. Lekcja 22 klasa 3

23. Lekcja 23 klasa 3

24. Lekcja 24 klasa 3

25.

26. Jak Kleofas Słuszny dostał się do liceum => prezentacja

27.

28.

29.

32. Lekcja 32 klasa 3


  Wskazówki do testu nr 1.

  Wskazówki do testu nr 2.

  Wskazówki do testu nr 3.

  Wskazówki do testu nr 4

  Wskazówki do testu nr 5. 

  Wskazówki do testu nr 6.

  Wskazówki do testu nr 7.


Stara wersja strony dla klasy 3

 

II.5 Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych – Test 5

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 
   
   

 

 

 

Podkategorie

do lekcji w oddziałach gimnazjalnych klasa 3

do lekcji w klasach czwartych

do lekcji w klasach siódmych

do lekcji w klasach ósmych

do lekcji w klasach piątych

do lekcji w klasach szóstych