Łamigłówka i układanka

 

„chwytały je specjalne ruchome dźwigi”

 

 „obie zużyte swoje dziurki”

 

„słowa inżyniera Kopcia”

 

 „podłubać nim w dziurkach obrabianych przez tokarzy”

 

 „dziurki w nosie i dziurki w uszach, jak również inne jeszcze dziurki mniejszego kalibru”

 

„tryskających z pasów transmisyjnych, elektrycznych świdrów i tokarek”

 

 „ubranych w skórzane fartuchy i hełmy o czarnych szkłach”

 

„olbrzymich budynków o przezroczystych murach i oszklonych dachach”

 

„za jednym obrotem koła otrzymywali dziesięć”

 

„wystawały wysoko ponad dach fabryki”

 

 

 

 

Źródło grafiki:http://www.publicdomainpictures.net/pictures/90000/velka/inksplot.jpg

 

Licencja: CC0 Public Domain

 

 Wersja strony w nowym oknie

 

Dwoje uczniów z klasy 4 mówiło mi że chcą rozwiązywać dodatkowe zadania w domu. Ale żeby to robić potrzebne jest konto e-mail.  Dostaniecie takie konto od nauczyciela.

 

 

Zadanie dodatkowe znajduję się na stronie godzinakodowania.pl. Rejestrujemy się na stronie https://studio.code.org/users/sign_up.

 

Możemy od razu zacząć, lub wylogować się i zalogować ponownie.

 =================================================

W górnej części okna po lewej stronie wybieramy „Pulpit” – miejsce z którego zaczynamy. Przechodzimy wzrokiem i myszy kursorem na dół strony, tam znajdziemy dodaj sekcję, wpisujemy kod:  LZQLQL  i klikamy przycisk [ Dołącz do sekcji]. Jak jesteśmy już dołączeni to należy kliknąć w link Koduj z Anną i Elsą.

 

https://code.org/learn.

 

 

 

https://code.org/

 

Przygotowujemy się do lekcji ze Scratch-em.

Masz login/nazwę użytkownika którą dostałeś/łaś od nauczyciela. Dokończyłeś/łaś zakładanie konta.

Drogi uczniu:

Sam wybrałeś sobie hasło. Pamiętaj że na kolejnych lekcjach będziesz się logował na stronę Scratch-a za pomocą loginu i hasła. Musisz je znać, albo mieś je zapisane.

 

scratch.mit.edu 

 

Podkategorie

do lekcji w oddziałach gimnazjalnych klasa 3

do lekcji w klasach czwartych

do lekcji w klasach siódmych

do lekcji w klasach ósmych

do lekcji w klasach piątych

do lekcji w klasach szóstych